Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 13 december 2011

Glad bör man vara :)


Idag (ikväll)var det en bra dag att vakna till. För er som inte vet så jobbar jag nätter men kan hoppa nån gång i månad på dagen och jobba extra. Började med att jag hade ett missad samtal av min nuvarande chef, ringde upp henne och hon sa att jag fick förlängt, samt att hon lägger till 2 extra nätter, vilket jag absolut inte har ngt emot.

Sen ringde Kevin och hans pappa och berättade att de skulle komma med pizza om en stund...det är inte heller så dumt.

Igår var vi på Lucia firande på Kevins dagis. Det var den bästa och finaste jag någonsin har varit på. Barna var jätte duktiga, och självklart var min son den bästa och finaste av dom alla ;)...hehe....

Åhh åååååå måste bara berätta att du Madde Hertz, ligger högst på listan, men det vet du redan :)
Här har man tjatat i flera år att man skulle vilja gå på Disney On Ice men det har aldrig varit någon så nappat på det....Men nu så kommer Madde med två Biljetter!!! Tusen tack snälla söta Madde!
Kul med lite egen tid med go mat och underhållning.



Tänkte att jag ska lägga ut bilder på min blivande hem. Det har varit många turer med hus/lägenhets köp nu är det klart! Nu har vi skrivit på papper och allt är klart. Bara vänta att få flytta in i februari.

Som ni kanske ser så blev det inte huset som jag la ut för ett tag sedan. I sista minut så blev det ändrade planer. Istället blev det två plans lägenhet med ganska stor uteplats och två parkeringar....jag som har så många bilar och kör hela dagen lång ;):)

Har har ni lite bilder från Hemnet. Det är lite små grejer som ska göras om, måla och tapetsera...men sånt är bara roligt!


Jag är inte så mkt för träfärgad så vi får se om jag målar om eller byter köksluckor.




Skönt med ett dusch rum där nere och badrum på övervåning.











Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar