Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 26 december 2011

Julafton och Juldagen!



Vill börja och tacka svärmor, Roland, Kevin och Robert för en jätte mysig julafton.
Trevlig sällskap och go mat. Jag var sedan mätt hela natten när jag skulle jobba.
Kvällspersonalen sa att det fanns gott om godis och mat som vi natten kunde få ta del av, vilket var jätte snällt men jag orkade inte få i mig ngt mer än kaffe för att hålla mig pigg och orka bära min tunga kropp efter all ätandet.






Kevin, tyckte julafton var hur roligt som helst, fast och andra sidan vilket barn skulle inte tycka det? Han hade gått hela dagen och varit nyfiken på jultomten
Det verkade som han inte var så intressante av julklapparna utan mer nyfiken på att träffa tomten live. Han hade sett hela december månad på jultomtar på bompa (barn kanalen)och hört talas om den där farbror som ger barn julklappar om man har varit snäll.
När det var äntligen dags för tomten att komma, hade han med sig en jätte söt tomtenisse.
Kevin tittade med stora ögon. Han var inte rädd men himla blyg men hans nyfikenhet vann rädslan där på slutet.
Jag vet inte om Kevin förstod att tomtenisse var hans favorit kompis Bella. Han tittade mkt på henne och han vågade till slut ta emot paket från henne och sitta brevid henne medans hon och tomten delade ut julklapparna.













Kalle anka dags.....









Juldagen försvann bara sådär. Jag kom hem från jobbet vid 7:15 och somnade vid 8:30.
När jag väl vaknade så var klockan 20. Måste ha varit väldigt trött dom senaste dagarna.
På Juldagen fyller Sven år, känns lite sisådär när man tänker på det.
Men jag är sååå tacksam över alla stunder och minnen jag har fått haft med honom!



Hoppas att alla ni där ute har haft en bra jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar