Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 23 december 2011

Nu är julen här :)



Nu har jag och Kevin pyntat lite här hemma. Han har varit till god hjälp.
Och stolt är han över sin lilla gran.
Tanken var att vi skulle ha en äkta gran men det får bli nästa år.

( Julklapparna som ni ser är bara en bråkdel vad Kevin ska få, men men man säger att om man är snäll får man massa juklappar av tomten och det är just det han har varit )












Istället för julkulor fick det bli små söta hjärtan.....























Kolla in hur full bilen är, och hela min vagn är kvar :)¨
Menmen, med tre positiva tjejer så finns det inget som är omöjligt!



Tack Jessica, Jennifer och Susanne för en trevlig dag och för att jag fick följa med trots att bilen var ful :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar