Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 24 december 2011

God Jul mina vänner och alla ni som jag känner!!!

Nu är julafton här, tjohooo! Spännande det ska bli. Bara längtar tills jag får se min fina Kevin träffa jultomten och sedan få öppna alla sina julklappar.

Men först blir det att sova ett par timmar, eftersom jag har jobbat natt!



( så här såg det ut igår 23:e december, julstämning delux i Göteborg)


Här kan ni se hur mysigt jag och mina kollegor hade på natten, när vi hade lite kaffe paus.
Vi hade lite knytis och byte av julklappar.
Det blev tårta, godis, äggost, kakor och massa kaffe, tur att det finns en del och göra på natten så man får springa bort allt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar