Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 5 december 2011

Rut 1 år Idag!!!!!!

I torsdags åkte jag och Kevin tåg till Örebro. Det var nemas problemas, pojken var så snäll och satt hela vägen. Är så stolt över min son. Jag som var så nervös innan på hur det skulle gå för honom att sitta stil i två och halv timma.
Har åkt mkt tåg med honom innan t om flygit till vilhelmina med honom själv men då var han så liten.
Hur som helst så hade vi fina dagar i örebro. Men det har vi alltid. Alexandras dotter Rut fyller 1 år idag men de passade på att ha kalas för vänner i lördags. Det var mkt trevligt för det var många många barn i hennes ålder och i Kevins, så det var full fart i deras hem. Gissa om vi va trötta sen på kvällen när alla hade gått och barna hade " somnat"......




Fikar










Kevin och Rut






Här gosar socker söta Tove lite med Mamma Titti!






Som jag sa innan, så hade jag och Kevin kanon dagar i Örebro, och det är tack vare Alexandra och Titti och deras finaste flickor i stan.
Hoppas verkligen att vi kan ses snart igen. Nu är det eran tur att komma a Gonteburgo :) ( mi casa es su casa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar