Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 30 november 2011

Pepparkakor a la Kevin

Idag har vi bakat för fulla muggar här hemma. Tvättat och bakat mer än så blir det inte förs Kevin har gått och lagt sig.
I morgon ska vi åka till Örebro så jag måste hinna med och packa och planera inför tågresan.
Mkt rolig helg kommer vi få tillsammans med våra vänner <3







Kevins goa pepparkakor










Här har vi bakat lite åt farmor & Roland men vi ska även skicka en burk till Vilhelmina så mormor får smaka på Kevins goda kakor!







Sen var det här med att städa efter vi har bakat...nejdå det var inte alls så farligt!


Igår var jag och Kevin och hämtade paket från mormor. Tack mamma/ mormor för alla leksaker, godis och så tack till Karin som hade stickat jätte goa strumpor till oss! Det är Guld värld på vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar