Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 3 november 2011

Trevlig Onsdag med fin besök



Idag fick vi trevligt besök av Cicci och Anton Cicci var så snäll och kom över för att titta igenom mitt cv. Så jag och Kevin hade finbesök till frukost bordet och till lunch.




Tänk va jag och Kevin är omringad av så fina vänner....



Inte nog med att Cicci och Anton åker flera mil för att hjälpa mig så tar de med sig super goda muffins till kaffe fikat och så räkmackor till lunch. Det var lite väl mkt, kan man tycka! Tro mig jag sa att det inte behövdes men hon är envis.
Det var så gott att jag glömde ta bilder, men här kan ni se disken vi lämnade efter oss..ha ha!

1000 TACK FÖR FIKABRÖDET OCH RÄKSMÖRGÅSEN , CICCI OCH ANTON!!!




Jag har länge irriterat mig på min krydhylla, det såg så tråkigt ut och jag ville absolut inte använda det till ha kryddor så istället fick jag pimpa lite bokstäver ikväll....




.......och så här blev det.






När jag ändå var igång så gjorde jag en enkel tavla till Dominic. Tavlan är lite fel vinklat när jag tog kortet så det ser lite snet ut. Gustav fyller snart år så han ska också få en men det får jag lägga ut sedan :)



Så här blev det... inte expert på sånt men roligt var det i i alla fall och göra det.



"World´s greatest frends"



"Frends to frends"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar