Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 5 november 2011

Nä, kanske dags att gå och lägga sig....


- ja, det vore ingen dum idé, efter ha jobbat hela natten. Fick för mig att jag skulle diska innan läggdags, sen blev det duscha och så råkade jag bara pyssla lite. Och så hittade jag dom här fina bilderna på min underbara son, tänk vad liten han var där. Det går undan.....
God natt och tack för kaffet!





2 kommentarer:

  1. Liten plutt... han måste ha varit ungefär lika gammal som Linus på bilderna?! Fin skylt du pysslat ihop. Tycker att du är duktig på att greja:) Kram Karro

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Caaarrooo! Jag försöker men är inte så bra på det där än...men du och Elin har verkligen gener för sånt...du hade gjort jätte fina saker där när plutten var liten.
    Kul att träffa dig sist...vi måste ta en annan gång då båda är piggare...krama barna från mig och Kevin

    SvaraRadera