Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 2 november 2011

Jag är bra tråkig när jag jobbar flera dagar i rad

När man jobbar nätter så får man konstiga rutiner. Dom dagarna man jobbar så äter man och sover sen är det bara att gå till sitt jobb och göra sitt alldra bästa insats och sedan gå hem efter sina 10 timmars arbets tid.




När man kommer hem så är det duscha och sedan äta frukost innan det är läggdags. Det gäller att man är mätt så man vaknar tidigare för att man är så hungrig.



Sen när man vaknar så är det dags att äta lite lunch/ middag som kan se ut så här...
vinglas till pepsi för att lyxa till det liste....min lilla tröst över att om ett par timmar ska jag gå och lägga mig igen för att inte vara så trött när jag går på natten.







På tal om trötthet, Igår hade jag planer för att jag och Kevin skulle mysa och äta lite pannkakor och kolla på pippifilm ...men han var för trött. Hade hållt igång hela dagen med pappa och Roland som hade vart så snäll och passat honom på dagen då Robert va på jobbet och jag sov eftersom jag hade jobbat natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar