Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 8 november 2011

Hem ljuva hem

Idag fick jag ett samtal som jag hade hoppas på.... jag får köpa huset.
Det känns för bra för att vara sant. Va helt övertygad om att de äldre paret som också va på visningen skulle få köpa huset istället för vi.
Men ibland har man lite tur.
Nu kan Kevin äntligen få röra sig mer fri än en sitta i en lägenhet.

Så denne vecka innebär att säga upp lägenheten och börja fixa praktiska saker....



Som ni ser är det ny byggt och vi blir dom första som flyttar in.
På framsidan ska det bli en liten gräsmatta och så lite buskar runt omkring




Här har ni baksidan....även här kommer det va gräsmatta och en bit bort kommer de att fixa en lekplats...perfekt för lilleman....



Här har vi köket...


4 kommentarer:

  1. Fiiint!! Var är det någonstans?

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Hur många rum är det? Är det i närheten där ni bor nu? Kram

    SvaraRadera