Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 20 november 2011

Barnkalas hemma hos Gustav & Anton

Helgen har varit helt underbart. Vi hann med ganska mkt men det kändes tok för kort.
Igår var Kevin bjuden på 3 års kalas hemma hos Gustav och Anton.
Gustav som är äldst i gänget har fyllt 3 år.
Barna hade så roligt, sprang runt och busade och hade sig. Bara man såg på dom så var man försäkrad att de skulle sova gott i natt.
Idag fortsatt kalasadet för Kevin, Roland tog med till hans syster, och syskorn barn som har fyllt. Där fick han umgås med Roland men framför allt träffa Isabella. Det var bland det första han berättade för mig när han kom hem.




Hej och kram på dig Dominic.....



Söta spöken att äta... stör mig att jag inte tog kort på de goda maten Cissi och Henke hade lagat, men jag var för girig att äta istället för att fota.



Fiskdamm...



Kram på dig Gustav och tack!



Los 3 amigos !



Och så har vi lilla sötnosen Anton som snart kan springa med dom stora grabbarna, vänta bara!!!



Host host, här kan ni se hur långt mitt hår har blivit och att jag bör boka frisör tid snart. Se på den fina utväxt.






Det var farsdag förra veckan så Kevin uppvaktade pappa och så sin Roland.
Han fick en tavla som jag har gjort och så massa gotti gott av sina döttrar Marina och Karin.
Jevin var mkt nöjd för tjejerna hade sina killar med sig, vilket innebär massa uppmärksamhet och lek med honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar