Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 3 augusti 2012

........

För ett par dagar sedan fick jag hjälp med städningen. Finare och bättre hjälp är det svårt att få än det här! 45 kr blev det i spargrisen för Kevin!
Tidigare berättade jag att jag hade vart hos frissan, två gånger faktiskt. Först till afro salong för att ta bort hårförlängning och sedan tvätta håret och sedan till en vanlig salong för en klipping och färgning. Det blev ganska mkt klippt, blev en obekväm längd på håret, Eftersom jag håller på att spara ut. Få stå ut med mellan långt hår och använda mig av lite hårnålar och annat smått och gott!
Igår när jag väntade på bussen som skulle åka till Rörtången passade jag på att hämta en kungälvs posten tidning. Och där fick jag se kortet på min lilla älskling som jag hade tagit! Roliga är att , i morgon kommer han med i tidningen igen. Lokaltidningen hade fångat honom och Roland när det var i Stenungsund. De hade ställt några frågor till Roland och Kevin och ville ta ett kort. Så i morgon får jag åka till Stenungsund, om jag inte får tag i det på annat sätt.
Här kommer världens bästa Kevin springandes mot mig....bättre välkomnande kan man inte få när man kommer till Rörtången........
Rolig lekplats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar