Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 8 augusti 2012

Soliga semestern!!!!

Helgen som var, hade vi fin besök från Örebro! Rut med mamma Alexandra. På schemat stod bland annat Liseberg!
En ovetande Rut om vad som skulle hända med sin coola barnvagn
Åka så mkt karuseller som möjligt, finns inget som heter jag vågar inte !
Det var svårt att sitta stil när kaninerna dansade loss.....
När Rut och Kevin hade somnat, bestämde vi att det var dags att sitta i en uteservering nära vatten och dricka lite vin och rose! Underbar kväll men frukansvärt dåligt att vi inte fick riktiga glas ;)
Vi vet inte vad som hände, men precis vi skulle hem för att äta pizza så händer det här!!! Är det tecken på att vi gick så mkt den dagen?! He he he....
Alla barn som körde stena line båtarna på Liseberg fick sitt "körkort"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar