Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 8 augusti 2012

Danmark

Kevin har länge velat åka Nicke nyfikens båten. Varje gång han och R har skjutsat mig till jobbet så har vi åkt förbi Stena line terminalen,på taket sitter en bamse stor Nicke nyfiken med en resväska! Vi hade en kanon dag i Danmark, massa roliga butiker och matställen ;) och båten ska vi inte prata om, det var helt underbart!!! Om man ska ge betyg så blir det massa plus till Stena line, den var perfekt att åka på semestern med barn! Kevin älskade verkligen båten. Det fanns massa att göra för dom små. Det var lekplatser överallt...och Nicke nyfiken bjöd på massa goda glassar och dryck!
Mannen med dom gula kläderna hade slarvat bort sin hatt!
Här är två bilder från Danmark, när vi sitter och äter hamburgare,ha ha...Vi hade fult upp i Danmark att vi glömde av att ta bilder!
Då var resan slut.....och bland det första jag ser innan vi kommer hem till Göteborg är jobbet så klart ;) Det påminner mig att jag har endast 2,5 veckor kvar av semestern .(

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Härligt att grabben äntligen fick åka "Nicke Nyfiken-båten". Det glädjer oss att ni hade en underbar dag i Danmark!

    Fick ni mersmak?

    Mvh Fredrik, VisitDenmark

    SvaraRadera
  2. Mer smak är bara förnamnet! Jag och min familj ska boka en resa snart igen, men innan det ska jag åka med en vännina för att shoppa och roa oss lite.. många mysiga och trevliga butiker hade ni!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter fantastiskt!:)

      Går turen till Frederikshavn eller är det någon annan stad som lockar?

      Mvh Fredrik, VisitDenmark

      Radera