Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 1 augusti 2012

Quality time - Med mig själv!

I morse kom mina svärföräldrar och hämtade Kevin, de skulle åka till Stenungsund över dagen och sedan skulle Kevin få sova över i Rörtången. Mamma skulle få klara sig själv hela dagen ;) - Nejdå, mamma skulle åka in till stan för att gå till frissan och till "oplanerad" shopping ;) Avslutade kvällen sedan här hemma med att jag och Robert bokade en Danmarksresa till nästa vecka. Min ursäkter var: 1) kan inte gå runt med utväxt! 2) kan inte gå runt med gamla trasor! 3) Vi kan inte vara hemma hela nästa vecka, det är trots allt semester! Är så tacksam att jag har svärföräldrar som ställer upp och vill umgås med Kevin, men nu vill jag att det ska bli Torsdag (i morgon) så jag och min pluttis kan umgås och mysa ihop!!!!! Kortet ni ser hamnade i Kungälvs posten för er som inte läste/läser tidningen :) Sjukt fint bild på Kevin och hans lilla vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar