Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 29 juni 2011

Soliga tisdag


I tisdag var vi ute med mormor hela dagen. Det har varit kanon väder hela veckan. Vi får hoppas på att det fortsätter så, nu när man har semester.
Det var så varmt att det var på gränsen till jobbigt att ta sig hem. Vi har en ganska dryg backe att kämpa sig upp. Inte så lätt när man ska hem trött, med massa nödvändiga kassar ( med endast fynd från affären), och så stekande sol på det! Men man skall väl inte klaga för mkt för det är inte roligt när det regnar för mkt eller när det är många minus kallt heller.....



Kommunen var så snälla och la ut brassestolar lite här och där i centrum för att vi ska slappa lite i solen. Undrar hur många kommer att finnas kvar innan veckan är slut.



Efter en långpromenix ute i solen så var vi bra hungriga. Mormor bjöd på glass sedan.






Här skall jag stolt presentera er mina vänner en pigg man på sina bästa 80 år! Ni som är intresserad av body bildning och är från trakten känner säkert igen honom.
Han har hållt på nästan hela sitt liv med att träna och äta rätt.
Nu på fredag fyller han 80 år.




Eino är en av Sveriges och Skandinaviens mest framgångsrika kroppsbyggare. Tänk, han tränar fortfarande 3 gånger i veckan, samt att han hjälper andra människor att hålla sig i form.
Han har lovat mig att stötta mig med min träning ;)som så sällan blir av nu mera.



Herre gud, det skulle ta minst en hel dag att gå igenom alla hans priser och bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar