Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 20 juni 2011


Nu sitter Kevin brevid sin mamma och titta på barnprogram och myser.
Helgen har varit fantastiskt! Barnkalaset blev lyckad.
Vädret var på topp till och börja så alla satt ute och åt grillad korv och hamburgare, tills väder Gudarna fick för sig att ge oss lite regn. Men det hindrade inte dom små busfrön att leka och ha skoj inomhus.
På det hade vi finbesök från Örebro. Alexandra och Peter kom med sin fin goa och glada Rut. Vi har haft tre mysiga dagar. Och igår avslutade vi det med att åka till Ullared.






Kevin, kramar och pussar sin favorit stora tjejkompis.Isabella oc Kevn matchade varandra så bra med sina fotbolls kläder.




Det är tur att Kevin har så fina vänner som ställer upp och hjälper honom att öppna paket.



Efter massa LEK OCH BUS på kalaset var vi bra trötta. Vi hyrde tre filmer och beställde pizza. Jag somnade på soffan med kläderna på, sedan var det Alex tur att ge upp och nanna, så starckars Peter fick snällt och gå och lägga sig, för vi var inte mkt till sällskap.

Det här var bara Kevin tvungen att ha! Minns hur jag älskade smurfarna när jag var liten.


Det ska vara roligt att slänga i smutstvätt och tvätta :)


Pippi dockskåp till Lilleman fick det bli från Ullared och för Rut blev det Brio trä leksaker.


Kevin följer efter sin vän Teos fotspår, allt ska vara med bilen blixten,Car! Kul att jag hittade lite sånt på Ullared :)



En massa FYND men jag får inte ihop det när jag tittar på kvittot.

1 kommentar:

  1. Hej! härligt att han var nöjd med sin födelsedag, Isabella tycker verkligen det är roligt att vara med Kevin. Hon som alltid varit minst, som önskar sig ett mindre syskon....då får hon "låna" kompisar så hon får känna sig lite stor :)

    Må så gott! kram C

    SvaraRadera