Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 23 juni 2011

Kort



Någon som vill komma och hälsa på mig och pimpa min längehet? Du Em bland annat? :)
På måndag lämnar min mamita Vilhelmina, för att hälsa på mig och Kevin här på västkusten.
Jag anar redan nu hur lycklig hon kommer att vara från första sekund hon kommer att se sin älskade barnbarn. Sist vi träffades var jul och nyårs helgen, det var ett tag sedan nu. Mycket har hänt sen dess hon var här nere, men jag kan känna nu att det är till det bättre.
Vi har bland annat flyttat och jag trivs som bara den i nya lägenheten. Jag känner bara lycka och jag hoppas att jag får fortsätta känna så, hoppas att inget kommer i mellan. Det har varit för mkt tråkigheter nu dom senaste åren men också mycket glädje. Kevin toppar allt, sedan får man inte glömma familjen och mina vänner som alltid finns där när jag mest och minst behöver dem. Det är vänskap och massa kärlek det ;)!
Man har alltid fått höra av mor och farföräldrar att barnbarn är livets efterrätt. Men jag kan intyga att vänners barn är desamma. Tänk att en sån liten männsika kan göra så mkt gott och ge så mycket glädje!


Igår så blev mormors album klar



Denna vecka har det blivit mkt med foto och göra. Tog tag i min stora hög med foto och satt dom i fotoalbum och visa bilder ramades in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar