Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 27 juni 2011

...........Kaninen på Liseberg...........




Det blev ändrade planer för oss i lördags, vi valde att ta Liseberg på söndag istället då vi hade mer tid.

Vi hade tur med väder och vi hade en liten pigg Kevin som uppskattade varje minut inne på Liseberg




Idag var pappa modig och vågade åka farfars bilar med mig


Kaninen var mkt popis och alla ville krama om honom.....Kevin ville gärna vara i närheten men aboslut inte kramas. Han t om offrade en napp för att få en fin diplom






Kevin tyckte att det var himla spännande med alla dessa kaniner som gick omkring i området.

.....och självklart ville han vara en av dom små söta kaniner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar