Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 25 juni 2011

Midsommar

Igår var det midsommar men jag tog det ganska lugnt! Gött känns det idag iallafall.
Jobbade igår min sista dag innan jag skulle gå på semester till 16, men det har varit lite kris, det fattas personal så jag ställde upp och jobbade ett par timmar idag och kommer att göra det i morgon. Det är goa pengar eftersom det räknas som övertid samt storhelgs OB får man också.

Ska relaxa en liten stund för snart ska vi åka till Liseberg....
Hej hej



L var så himla snäll och gjorde mig sällskap hela kvällen och sov över eftersom hon också skulle upp tidigt och jobba. Så vi hyrde en rolig film, käkade god mat och lite ostar och vin till det!
Efter ett par glas vin lyckades jag också komma på hennes framtida drömjobb. Så idag blir det väl för henne att skriva CV för fulla muggar!


Har lyckas rama in lite bilder i alla fall


Eftersom det är midsommarhelg så kände jag att jag var värd lite blommor!
Glömde dock att plocka 7 sorters blommor igår och lägga dom under kudden.....lika bra kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar