Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 17 juni 2011

Grattis Kevin!!!!!!



Grattis Kevin på din 2 årsdag! Det går inte att beskriva i ord, hur stolt mamma jag är. Tänk att jag får vara mamma till en sån fin kille som du, Kevin! Världens bästa och goaste Kevin.Jag är så lycklig att få vara din mamma och att du finns i mitt liv. Livet skulle vara bra tråkig utan dig känner jag!
Mamma Älskar dig så!
I morgon blir det kalas med dina kompisar i Rörtången, Roland och Lisbeth är så snälla och lånar ut sommarstugan så vi alla kan få vara där. Nu får vi bara hoppas på fint väder så vi kan bada i havet! Men skulle det det bli regn så gör det inte så mkt för du och dina kompisar har alltid kul tillsammans. Det är godis i våra ögon för oss mördrar att se er tillsammans :)

Lite grejer mamma fixar inför kalaset i morgon. Mer kanske man får se sedan :)








Här kommer även lite bilder från sagobröllop jag var på förra helgen då Marina och Johan gifte sig. Även då i Rörtången. Man måste ha vart på plats för att förstå hur underbart fint det var och vilken fin stämningen var. Den dagen luktade inte havsdoft i luften utan endast lycka och massa kärlek!
Tack Marina och Johan för att jag fick vara med i eran stora dag!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar