Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 9 april 2010

Besök hos farmors jobb!!


Igår hade vi besök av Sandra och Alice. Sandra skulle till sjukhuset och ge blod och sedan springa till affären och handla så jag fick äran att ha Alice här hemma tillsammans med Kevin. Det gick jätte bra tills Sandra kom tillbaks och Alice såg mamma, då började hon gråta ha ha....lillplutten.

Efter de hade åkt tog jag och Kevin en lång promenad och gick till hans farmors jobb.
Hon jobbar på förskola. Det var första gången vi var där och besökte farmor och hennes kollega och barna. Men vi blev så väl bemöta. Barna kom genast fram och kramade om Kevin och hälsade. Den äldsta tjejen på förskolan lekte med honom hela tiden. Hon skulle mata honom med banan, skulle hjälpa och byta blöja m.m.
Han fick knappt leka med en traktor som han fick syn på ha ha...
Det var verkligen jätte trevligt och mysigt. Jätte goa barn och trevlig kollega farmor har.
Det här gör vi gärna om!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar