Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 19 april 2010

Det blir inte alltid som man har tänkt sig











Hela veckan bara försvann förbi. Måndag och tisdag åkte jag in till stan och jobbade extra på kvällen medans Kevin stannande hemma med pappa. Onsdag var det dags för öppen förskola, Elin kom med Teo och Lilly. Det var jätte trevligt. Både Lilly och Kevin gick för första gången med gå stolen själva.Det såg verkligen gulligt ut.
Torsdag åkte jag och Kevin tillsammans med hans farmor in till stan. Vi hade jätte trevligt och allt gick fint. Men på vägen hem tog Kevins tålamod slut. Bättre blev det när vi kom hem.
Fredag tog vi det lugnt här hemma. Var lite nere för en skit grej kan man kanske tycka...beror på betraktarens ögon. Men jag kunde hjälpa det. Så jag tog en liten promenad till Karin där hon var hemma med hennes trevliga kompis carro. På vägen hem så pratade jag med Elin Björk som fick mig på bättre humör och tankar. Hon föreslog att jag skulle komma över eftersom hennes tjejkompis var hemma hos henne. Så jag tog bussen och satt hemma hos henne och drack lite vin och åt ost. Peter var snäll och skjutsade hem mig sen.
Lördag och söndag var det myspys för hela slanten. Jag och Robert tog oss in på Elit hotell på avenyn med lilla Kevin. Lördag tog vi mest lugnt. gick och åt på restaurang och tog det lugnt på hotellet.
Söndag var vi på universeum och så shoppade vi loss. Kevin fick skor och kläder lika så Robert. Jag fick köpa lyx smink så nu lär jag inte ha råd att köpa smink på länge hehe...

Usch, idag var det meningen att vi skulle gå på cirkus med några kompisar och deras barn. Men det kostade 330 kr för vuxna och 270 för barn. Så vi struntade att gå. Lite väl dyrt för våra små som inte riktigt uppskattar det på det sättet. Får vänta några år. Istället blev det #promenad# med barna och sedan fika hemma hos oss....

1 kommentar: