Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 6 april 2010

Nu är påsken slut

Nu har det vart påsk. Och vi har hunnit med ett och annat. Både jag och Robert har jobbat extra, vi tog vek alla kartongerna från balkongen som har legat där hela vintern efter flytten. Tänkte att jag ska köpa lite blommor och göra det lite fint. Passa på nu när det börjar bli varmt, så man kan sitta ute. Vi hann även tvätta och storhandla och sedan bowla och käka middag. Men det var tack vare att farmor och Roland hade Kevin hos sig från fredag till lördag.

I söndags blev vi bjuda hem till Lisbeth och Roland. De bjöd på jätte god mat. Marina, Johan och Karin var där, så det blev extra skojigt. Inte alltid man hinner träffa alla samtidigt.

Igår och idag ska vi inte prata om…både jag och Kevin blev jätte förskyllda och fick jobbig hosta. Så dålig som jag var igår har jag aldrig känt att jag har mått vid en förskyllning förut . Som tur var fick vi en snabb besökstid hos läktraren och Kevin fick hostmedicin.
Eftersom vi satt hemma hela dagen så tog jag och han en liten promenad på stan. Passade på att köpa present till hans yngsta farbror Nataniel, Eftersom han fyller iår idag! Sen stannade jag och Kevin på våran favorit fik och fikade lite. Jag tog en räkmacka och kaffelatte och Kevin åt en macka och sen frukt. Han tycker det är så roligt att sitta med och äta själv. Han är faktiskt duktig på det. På tal om duktig så nallade han en bit av rulltårta av mig. Hans farfar hade bakat och skickat med till mig. Jag var så upptagen och kolla på hans presenter som han hade fått av farfar, så när jag vänder mig om så ser jag en nöjd Kevin med munnen och händerna fulla med rulltårta.

Det han fick av farfar och resten av familjen ;) Bara längtar tills han blir liite större och han anväda det. Han kommer att bli så tuff så


Här försökte jag att ta kort på hans två små tänder han har fått i nedre käke längt fram. Men det gick sådär som ni kan se

Plåster på såret för att jag har varit sjuk....passade jag på att köpa tre krukor som var halvapriset på. Det var jag värd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar