Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 10 april 2010

Las tres amigas


Kollade på Ellies bilder på facebook och så hittade jag det här. Det var ett kort vi tog när Ellie och Alex åkte till Göteborg för att hälsa på mig. Har för mig att det var den gången jag väntade möbler från Ikea, då killen var så sen och vi var lagom irriterad. Vi hade bokat träff och bord med några andra vänner på Halta lottas krog i Rebergsplaten. Men irritationen gick snabbt över när han väl kom med mina möbler. Snubben var trevlig, så pass att han skjutsade oss dit vi skulle och sen var jag och Alex där på efterfest......Vart Ellie tog vägen? Jaa ni hon hittade en kille med en snygg hatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar