Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 11 april 2010

Ping pong

I morgon är Robert ledig från jobbet så det blir att jag får jobba extra. Vilket ska bli roligt. Speciellt när man får jobba på sitt ordinarie jobb. Så det är extra roligt att jobba då. Träffa mina brukare och kollegor. Frågade förrut vem jag skulle jobba med och det var Agneta, så det känns extra roligt. Hade hoppas på henne eller Annikas som är en av mina favoriter.Det beror nog på att vi jobbar mest kvällar ihop och vi har våran rutiner som funkar så himla bra. Fast jag måste säga att alla är lika bra och det går bra att jobba med alla...men visst fastnar man för visa lite extra.

Kevin och Robert åkte tidigt idag. Robert skulle åka iväg med pingisen så han tog med plutten. Känns skönt för min del som har varit sjuk hela veckan och få vara lite själv. Sen är det roligt för honom att träffa lite nytt folk. Kevin älskar bollar och bilar så idag lär han få se många vita bollar

Nä,ska surfa lite tills de sänder repris på tv om " drömmen om Italien" har inte följt alla avsnitt men det verkar vara ganska bra ....lika så fuskbyggarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar