Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 10 april 2010

Titti har blivit jätte gammal och Niklas var här på besök igår


Först vill jag gratulera min vän och Kevins gudmor på hennes 30 årsdagen! Hon fyllde den 7:e men eftersom jag aldrig bloggade då ville jag gratta henne idag istället.
Ett fint paket står här och väntar på dig. Har inte bestämt mig ännu om jag ska skicka det med posten eller vänta tills du kommer på besök den 24:e med Ida...troligen så skickar jag den för jag vet inte om jag kan hålla mig.


Igår hade vi besök av Niklas ( på egenrisk). Det var ett tag sedan vi hade träffats och han hade inte hunnit träffa Kevin ännu. Så det var på tiden.

Anledning till att jag skriver på egenrisk är för att jag och Kevin är fortfarande jätte sjuka.

För övrigt var det mkt trevligt med sällskap. Kevin stor trivdes i Niklas sällskap. Ville gärna sitta på hans knä. Och så fort Niklas titta på Kevin så skrattade han.



Här har vi en kanske onödig sak tycker många. Men jag Älskar den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar