Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 28 april 2010

öppen flörskola för Kevin och hans gäng

Nu är det onsdag och det är öppenförskola som gäller för Kevin och hans kompisar Teo, lilly, Alice och så lilla Dominic som Skippar dagiset och är med oss istället. Eventuellt hänger Wille från mammagruppen med ifall han och mamma känner sig friska.
Ska bli skoj och träffa tjejerna.
Fast å andra sidan så träffade jag ju Sandra i helgen och så i måndags då hon var här och lämnade Alice en stund medans hon gick till läkaren. Sedan har vi ju Elin, som jag var hos igår. Kevin tyckte det var kul att komma till dom och få leka med Lilly och Teo.

Efter öppen förskola ska jag lämna barna hos Robert för sedan ska jag och Elin åka iväg till Ulllared. Ska bli så roligt så!!!! Det var ett tag sedan man var där. Meningen var att alla vi tjejer skulle åka i maj månad, men jag hinner väl åka idag med.

Nä nu ska jag och Kevin äta frukost...
Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar