Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 10 juli 2009

BVC

Idag vaknade vi alla av att det regnade som bara den. Vi hade som hopp att det skulle sluta under dagen men icke sa nicke.
Dagen började bra, vi åkte till BVC för första gången. Allt såg så bra ut med Kevin. Han hade gått upp till 4230g och växt på längden till 55 cm. Sedan åkte vi till mitt jobb för att träffa personal o de boende. Kevin charmade alla jättemycket o jag var glad att träffa Agneta o de andra. Imorgon ska vi på minisemester till Helsingborg 1 natt på hotell och go middag och ha det mysigt. Det blir första gången Kevin åker till Skåne. Vi tackar Mia för att hon kunde boka för oss. Nu ska våran son sova och vi ska titta på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar