Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 20 juli 2009

Farmor,Marina, farfar, farbror och cissi med familjen

Igår kom goa Marina på besök. Vi drack kaffe tillsammans med Robert och svärmor. Kevin passade på att sitta i Marinas famn. Han har blivit en riktig famnkille. Sedan tog vi en promenad till stan och passade på att äta lunch där.
Vi hann även prata om att kanske åka till Ullared någon dag och handla lite smått. Inte så mkt för vi måste hålla i pengarna. Vi får se hur det blir med det. Har sagt så förr, och det har gått sådär.
Sen pratade vi även om att åka på en mini semester till Örebro över helgen med Kevin. Robert har ju skadat sig i foten så han är gipsad stackarn. Så våran lilla resa upp till Norrland och med några övernattningar här och där, bland annat Örebro får bli lite senare. Mamma kommmer ner istället så det blev bra i alla fall.
Ska bli skoj och visa Marina Örebro och mina kompisar. Behöver inte ringa och berätta eftersom alla ni brukar läsa min blogg.

Ja just Mia ringde igår. Hon kommer med familjen till Göteborg på onsdag så jag ska träffa dom då med Kevin. Skoj skoj! Första gången Kevin är på Liseberg.

Kevin blev genast glad när Marina kom och tog upp honom från sängen. Där är det tråkigt och ligga själv.
Sitta i famn är det bästa han vet!


Idag har Kevins farfar och farbror varit hemma hos oss och hälsat på och hjälpt oss med lite smått.
Hur skulle vi klara oss utan Lennart när både jag och Robert är så ohändiga. Eller tja Robert då *host host*
Kevin den lilla grisen passade på att njuta av att ligga i sin farbrors famn. Det var så gott så!

Kevin låg bättre hos stor farbror än hos pappa!

Nä dags att avsluta. Jag får snart trevligt besök av cissi och familjen. Ska bli kul för jag har inte träffat dom på ett tag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar