Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 29 juli 2009

Läkarbesök för Kevin

För ett tag sedan pratade jag med Titti, hon höll på att packa de sista inför imorgon då hon åker till Spanien med Dan.
Hade suttit fint att hängt med. Saknar deras pool dom har i spanien. Förstå vad härligt att ta sig några längder varje morgon eller kväll om man känner för det.
Får hoppas att du får en trevlig vecka i värmen.

I morgon ska Kevin på läkarbesök och sedan hade jag tänkt passa på att åka till jobbet om vädret tillåter. Fick inte chansen att träffa alla kollegor sist jag var där på besök så jag ska göra det i morgon då Agneta,Maria, Annika och Jennie jobbar. Kerstin får jag försöka locka hit till mig så vi kan fika ( och förhoppningsvis tar hon med sig sina söta barn).

Nä dags och försöka att söööva min bakelse.

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra imorgon. Lex har ju precis också varit på sitt! :)

    SvaraRadera