Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 27 juli 2009

En kompis


Så här skrev en kompis till mig på min blogg efter hon hade sett ett kort på Kevin:

""Fina bilder, skönt att ni haft det bra.Vad Kevin blivit lik dig;) Förut var det svårt att se vem han var lik. Men nu tycker jag att han är lik dig.""

Som mamma är man alltid stolt över sina barn och man tycker att dom är det finaste som finns. Och visst är det så känner jag. Men jag vet inte om vi är lika jag och Kevin. Kanske har han mammas näsa och kanske kommer ha mer lik min personlighet än sin pappa...men jag tycker mest att han är mer lik sin pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar