Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 3 juli 2009

Senaste nytt!!!

Min lilla (stora) kärlek börjar vara mer och mer vaken på dagarna och nöjer sig inte att ligga i sin säng eller barnvagn hur som helst inte. Han vill helst att mamma håller honom. Och när det är dags att sova är det bara att ligga på mammas mage som gäller.
Idag ramlade hans navelstump av. Det var lika bra för det luktade ganska illa ifrån den.

Carro och familjen åkte till Göteborg igår och bodde på hotell så det passade att besöka oss idag. Det blev lite fika hos oss och sedan tog vi en lååååång promenad i hettan. Upptäckte när jag kom hem att jag hade bränt upp axlarna, lite av ryggen och näsan. Men det gör inte ont än så länge. Sen passade vi på att käka lunch på stan innan vi skulle gå tillbaks hem.
För övrigt så har det inte hänt så mkt. Idag var det ända dag som jag känner att jag har fått varva ner under kvällen. Kevin lyckades somna till slut så jag har hunnit titta lite på tv, pysslat lite och nu fått en stund att sitta framför datorn. Känns som att om jag stänger av datorn nu för att lägga mig och sova så kommer han att vakna ha ha ha. Så är det alltid.
I morgon är det bröllop för Roberts kusin men jag och Kevin stannar hemma. R får åka själv.


adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar