Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 13 juli 2009

ÖIS öis ÖIS

Enligt Robert och Willy är ÖIS bästa laget. Men varför är dom aldrig bäst när de ska spela??
Det känns som de lever på gamla meriter. Bäst att vänja våran son att heja på ÖSK i tid kanske.








Idag har jag inte hunnit så mkt mer än att åkt in till centrum för att träffa svärmor och Krille en snabbis. Passade på även att hämta ut mina bilder jag hade skickat för framkallning Sedan gick jag och Kevin till Bibblan för att låna lite sång böcker och pysselbok för att få lite mer idéer hur jag ska göra med mina foton album jag ska göra. Blev idag klar med mammas som jag ska skicka till henne i morgon. Hoppas att hon blir nöjd.

Dags och sova som sagt

Kolla in här vad Kevin fick av Willy igår. Något han kanske kommer att ha i Örebro besöket då ÖIS spelar mot ÖSK.Robert ska gå och titta på den matchen men jag och Kevin får ta en fika med mina väninnor istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar