Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 2 juli 2009

Kevin är 15 dagar gammal idag ;)


idag började jag och Kevin dagen med att ta en promenix med Marina ute i skogen. Det var så skönt för det fläktade så gott. För annars har det varit himla varmt. Knappt att man kan vara ute eller innomhus. Efter promenaden så bjöd goa Marina på lunch hemma hos sig. Jätte go kycklingsallad.
Annars så har jag inte gjort så mkt idag. Jag och kevin har legat och myst en massa.
På kvällen kom Andreas och Emma på besök. Vi grillade, käkade efterrätt och spelade spel. Allt var jätte trevligt tills jag förlorade i spelet,ha ha ha!

Idag fick jag och Kevin paket av mamman min. Tack så hemskt mkt mamma! Men du får sluta att skämma bort Kevin. Om hon gör det redan nu så vill jag inte änns tänka på hur det kommer att bli sen när han blir större. Det är samma sak med Kevins farmor. Varje gång jag har träffat henne nu så har hon köpt ngt åt honom. Tror att Kevin har världens bästa mormor, farmor och farfar.
Både farmor och farfar var här igår en sväng och mormor ringer all the time för att höra hur den lille mår. Flera gånger per dag. Men det är bara roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar