Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 16 juli 2009

Tick tack, tick tack

Tiden går fort när man har roligt! Och det är just det jag har haft nu dom här tre dagarna. Tisdag kom Alexandra på besök. Kevin tyckte om henne från första början. Han tyckte nog att hon va en gosig och snäll tant som gav honom mycket uppmärksamhet på alla möjliga sätt. Hon kom med massa presenter, gosade och lekte med honom i mängder.
igår hade vi en heldag på stan. Alex ville passa på att träffa Sandra och hennes dotter för första gången och så shoppa. Lite komiskt för Alex va lite orolig över att hon var tvungen att överföra lite mer pengar på sitt konto för att shoppa. Men det behövde hon inte oroa sig över för hon kunde verkligen stor handla för allt hon ville ha hade de sänkt priserna på. Själv hittade jag inget roligt, typ lite smått på lagerhouse, två linnen och ett par shorts men desto mer till Kevin. Det blev massa roliga bodys och ett par byxor. Eller nä föresten, jag kom ut med en liten påse fullt med olika roliga örhänge från Glitter butiken. Kände mig som en liten flicka som precis hade fått fylla sin påse obegränsat med massa godisar.

Det blev Rosa panten till lunch men det var knappt att vi alla fick plats med två barnvagnar och vi tre och grabbarna ( Daniel och Sandras bror Mickael).
Efter många timmars springades på stan bestämde sig Sandra och Daniel att de skulle sätta sig på Palace och ta ngt att dricka och njuta av den fina utsikten. Vi valde att fortsätta och springa i affärer lite till men sen så hamnade vi iallafall där en stund med dom. Jag såg Kevins farfar och hans sambo gå förbi men tyvärr så såg de inte oss. De va så mkt folk och de gick förbi ganska snabbt så jag hade ingen chans att springa efter dom.

Idag vaknade jag av att min lille son hade fått en ny favorit att sova brevid hos och mysa. Tant Alexandra. Det såg så mysigt ut. Han hade det så gott så. Tyvärr fick jag väcka honom för vi skulle till BVC. Hade bestämt med hans farmor att hon skulle följa oss. Det var trevligt och hon följde oss hem och åt frukost med oss och hjälpte mig sedan att slå in paket åt Veronicas pojkar. Virre och Rickard kom förbi idag ett par timmar med sina goa pojkar. Det var så kul att få träffa dom två igen. Och få träffa Ceasar igen var otroligt roligt. Han hade blivit så stor och så himla fin. Han var ju bara en bebis sist jag träffade honom. Lyckligt lottad som man är fick jag två goa pussar och två kramar av honom. De ni! Av lilla Lex fick jag faktiskt knycka dom. Han var också himla fin pojk. Så lik sin bror. Kopia på när C var bebis.

Nä ska nog stänga datorn nu och kanske pyssla med mina album framför tv. Har lånat en bok som man får fina ideer ifrån. Vi får se hur det går med det.

Det blev genast mkt roligare att grilla och käka mat tillsammans med Alexandra nu när hon får äta kött igen. Så gott så
Morgon bus med Alexandra. Lite väl tidigt kanske.
Söt som socker dricka
Här försöker Kevin göra till sig inför hans blivande svärmor
Här passade Virre på att söööva min bebis innan hon och familjen skulle ge sig iväg. Han sov i 3 min efter de hade gått, ha ha!

Frågade snällt ifall man fick ta ett kort på honom. Inga problemas. Han vet att han gör sig bra på kort!
Vill ni se en stjärna, se på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar