Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

onsdag 8 juli 2009

Kort som goa Marina tog när jag och Kevin var och hälsade på henne förra vecka.

Egentligen har jag ingen större lust och skriva ikväll men jag måste bara berätta att Kevin var en riktig piggelin i morse och man fick ögonkontakt med honom länge plus att han log då och då. Det värmde så himla mkt. Det var som att vinna på lotto och försvinna i lyckan igen.
Det går ej att beskriva i ord hur stolt mamma man är. Och så känner nog Robert med.

Vill tacka Carro, Alex och Sandra för idag.
Nu hoppas man bara att Sandra ska ringa eller smsa ikväll och berätta hur det gick med huset som jag pratade om innan. De fick en ny chans att ge bud för de som hade fått köpa huset fick ej beviljad lån..som tur var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar