Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

tisdag 21 juli 2009

Veckans händelser






Jag har inte haft möjlighet att sitta så mycket vid datan på sistone. Här kommer en snabb uppdatering:

* Måndag så hade vi snabbbesök av svärföräldrarna och sen kom Cissi med familjen.
Vi hade riktigt trevligt tillsammans o så får vi tacka den trevliga familjen att de handlade till oss på Ullared. Så Cissi om du glömde köpa nåt så kan jag göra det på tisdag.

*Tisdag var svärmor och hälsade på oss sen kom Marina, vilket gjorde Kevin glad. Sedan tog vi en promenad på stan med fika.

*Onsdag blev vi bjudna till Marinas underbara Farmor, där bjöds det på god mat, fika
och trevligt sällskap i den vackra utsikten mot havet.

*Torsdag regnade det hela dagen då var det bak och mysdag, trots att Kevin protesterade när hans föräldrar skulle pussas.

*Fredag har vi vart på Bvc och Kevin hade växt både på längden och bredden, han börjar bli lite småknubbig, vilket är gosigt.
Det som hände på kvällen är censurerat, det kan jag inte med och skriva här.
........-Eller jo, VI ÅT PIZZA och jag drack Cola hela dagen.

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig vecka:) Nu längtar ja tills på tisdag! Ska bli trevlig! Ses sen kankse
    kram Marina

    SvaraRadera