Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 30 juli 2009

Ullared och Otium

I tisdags åkte jag med Marina och hennes bästis Karin till Ullared. Kevin fick följa mamma. Det gick så bra så. Han var så snäll hela vägen till och från Ullared. Det gick smidigare än vad jag trodde att det skulle vara. Men mycket tack vare Marina och Karin som var väldigt hjälpsamma och gullegulla mycket med honom så han fick sin dos av uppmärksamhet av alla. Och tålamod det hade tjejerna som vänta på mig och Kevin när jag skulle amma honom.
Vilken lycka det var när vi tre marscherade med var sin kundvagn och var redo att handla som en tok. Ha ha ha! Mindre roligt är när vi skulle betala eller kom hem och skulle packa upp allt. Tror att alla var rätt så nöjda med våra inköp. Vi höll oss till budgeten ganska bra. Så här bra har jag aldrig lyckats innan. Har alltid slutat med att jag handlar för de dubbla. Men jag hade redan bestämt mig innan vi åkte att spenderar byxorna skulle stanna hemma!!!
Vi åkte hemifrån kl 8 och var inte hemma förs 17.Men trötta var vi när vi kom hem. Både Kevin och Karin sov en stund på vägen hem.
Hur som helst roligt hade vi!
Och på tal om roligt så var jag på jobbet idag med Kevin. Det var jätte trevligt! Träffade alla jag ville träffa utom Kerstin men det får jag göra snart hoppas ja.
Agneta om du läser detta, skulle du kunna maila över bilderna du tog idag? Hade vart trevligt och ha dom nu när jag glömde att ta med mig kameran. Vore jätte snällt! Och tack för den goda kladdkakan du hade bakat!

kram

(lite onödigt fakta kanske)

Kvitton från Ullared
5st påsar
2 st flyttande handtvål
Ajax rengöringsmedel
trossskydd
2st duschtvål
hårinpackning
2st avfallspåsar
2st påsar bomullspinnnar
fryspåsar
klädvårdsrulle
8st pkt tvättlappar
2st shampoo
2st balsam
3 tandkräm
2 stora prydnadskuddar ( englads och usa flagga)
12 st tvättmedel
scrapbook ramset
anteckningspapper
6 st brickor i olika former och färger
3 st serveringsfat
gosedjur till barnvagnen
3 st limstift
fästkuddar
8 olika möstersax
2 st matningsskedar
3 olika scrapbooks kit
sopsäck
1 t-shirt till robert
2 par boxer till robert
2 st barnböcker
1 pkt dekorations pärlor
1 pkt krokar
3 st plastväxter
babygym
1 rolig och söt mätsticka till kevin
3 pkt plåster
tandpetare
1 barn Duschkorg
1 hello kitty bag
3 block ljus
10p snickers
Deo
amnings skydd
och två par strumpor åt lille lille bror




1 kommentar: