Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 6 juli 2009

Grattis Mia!!!!!


Du ska ej tro att jag har glömt dig! Men jag ville inte gratta i telefon..du kommer att förstå sen.
Har inte hunnit blogga förs nu så det blir en sen grattis till min elit Mia och sen uppdatering!

Igår träffade Kevin sin äldsta farbror, Kristoffer Vi passade på att hälsa på honom när farmor va hos honom. Vi hade alla jätte trevligt och lilla K va vaken hela tiden.Så roligt att han är så med när han är vaken. Kan inte fatta att våran lilla kille är snart en månad. Ska bli spännande på fredag och se hur mkt han väger och hur lång han är nu. Det känns nu när man bär honom att han har gått upp en massa i vikt. Lika så hans längd.Han kanske blir en lång kille, precis som sin farfar.

Annars så har det inte hänt så mkt idag. Det tog långt tid innan jag och Kevin kom ut. Han var så ledsen så jag hann inte göra klart allt förs Robert kom hem. Då fick jag i alla fall hoppa in i duschen och röja undan de sista innan vi gick ut.
Hann med maten precis tills R kom hem men det var tufft. Laga mat med en hand, prova de om ni kan.

Har lämnat in en massa bilder på Kevin för framkallning Det blev ganska dyrt för många bilder hade jag tagit 4 kopior av varje på tanken att jag och R ska ha och sedan Mormor, farmor och farfar ska också ha. Nu tänker ni säkert varför är jag så dum och inte framkallar via Internet som är så mkt billigare. MEN JA ÄR SÅ FÖRBANNAD OCH LESS...vet inte hur mkt jag har försökt att göra det. Lyckas alltid strula till det. Precis när jag är nästan klar med laddningen så står det att sidan kan inte visas eller så j-vlas det på ngt annat sätt, så jag känner att jag har inte tid med sånt här.

Oj nu måste jag sluta. Måste se slutet av " mamas boy" spännande!

3 kommentarer:

  1. hehe tack min vän! 1 år närmare pensionär som jag säger! å jag förstod väl att du inte glömt bort min dag :)

    SvaraRadera
  2. jorå lagat mat med en hand har man ju gjort x antal gånger, då med en unge hängades i bröstet och en i benet :) /Em

    SvaraRadera
  3. Hej roligt att hitta din blogg, ville prova igen och säga grattis grattis till den lille så svårt att kommentera på bloggen din...:)
    www.rosasalongen.blogg.se

    SvaraRadera