Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 25 juli 2009

Båt

Hej och hå!

Idag har vi tre haft en riktig trevlig dag tillsammans med Marina, Johan, svärmor och Rolle.
Marina kom med ett bra förslag om att åka till Rolle och Lisbeth där dom befann sig i deras båt.
Det blev mkt skratt och prat. Vi hann även med grillning och spel. Kevin var så nöjd och glad. Han fick sitta i allas knä och hos Rolle var det extra roligt för där skrattade han en heldel och fick fram några goa bebis ljud. Så här länge har han aldrig varit vaken. VI får se hur det blir i natt. Han har precis somnat. Hoppas att han sover nu i några timmar för jag är jätte trött nu.



Dags och stänga av datorn ifall han vaknar!




Kevin tyckte att det var mycket intressant och roligt att sitta hos Rolle.



Här spelas det för fulla muggar. Fyra i rad blev Marina etta och jag kom på andra plats. De andra spelet blev aldrig avslutad men jag tror att jag låg bäst till....eller kanske inte!



Kevins farmor och hennes sambo





1 kommentar:

  1. Fina bilder, skönt att ni haft det bra.Vad Kevin blivit lik dig;) Förut var det svårt att se vem han var lik. Men nu tycker jag att han är lik dig.

    SvaraRadera