Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 2 maj 2009

Frukost på sängen




I morse vaknade jag av att jag fick frukost på sängen av min älskling!Helt underbart!Det behövdes efter har haft en jobbig natt. Visdomständen spökar och det gör så "#¤%¤ ont så det finns inte. Idag firar vi ett år tillsammans. Ikväll ska vi äta lite gott och mysa. Han har varit borta hela dagen idag för att han och några kompisar till honom tävlar i pingis. Han ringde förrut och berättade att han vann hela skiten! Så snart kommer han hem!


Kortet är taget då vi åkte upp till Norrköping och bodde på hotell och va på djurparken. Ser ut som R har fått fått lite väl mkt sol :) ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar