Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

söndag 31 maj 2009

Morsdag!!!!



Idag fick jag en liten present i förskott. Fick ett sms i morse av Virre där hon textade att hon var på väg in till BB. Så den lille är på väg att komma till världen. Spännande! Snart är Ceasar storebror. Kan inte förstå vart åren tar vägen. Det var inte så länge sedan han var jätte liten och var på väg att få ut sina tänder. Nu fyller han snart 3 år. Bara inse att man börjar bli gammal och skruttig. Lika så ”lilla” Indra, henne tänker jag också som en liten bebis. Minns när man lekte med henne och höll henne i famnen. Nu är hon hela fem år och är också stora syster.

Idag vill jag passa på att GRATULERA ALLA MÖDRAR runt om i landet!
Känns lite tråkigt att man inte kan åka till mamma personligt och fira henne idag. Men jag har skickat blommor. Får ta igen det senare när hon kommer till GTB eller när jag åker upp.
Nu står det stil, minns inte om jag hinner åka upp innan hon ska till GTB igen.

Nä dags och avrunda lite. Har mycket att göra idag. Jag och R ska skynda oss att käka frukost och sedan åka iväg till Ikea och köpa sängkläder till spjälsängen. Hade köpt en massa fint på Ullared men tyvärr så passade inget. Skulle ha lyssnat på min mentor Sandra. Men men de kan jag använda till barnvagnen istället. Sen måste vi köpa lite mer jord och blommor. Det räckte inte på långa vägar de vi hade köpt innan. Sen hem och käka och R ska titta på sin älsklings lag som spelar idag på tv. För han vill tydligen inte betala för att gå in på Ullevi , eftersom dom alltid förlorar säger han. Ha Ha ha!
Bättre och Heja på Örebro, ÖSK! Men han lyssnar inte………..
Och sist men inte minst så ska vi åka till svärmor och firar henne lite och ser hur fint hon och Rolle har gjort i huset. Dom har hunnit gjort en heldel i hemmet sen sist jag var och hälsade på.


Adios amigos y mamis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar