Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 29 maj 2009

Smink och morsdag på Söndag

Sådär ja, nu har jag beställt blommogram till min mamma i Vilhelmina tills på Söndag. Törs skriva det här för jag tror inte att hon är inne på min sida och läser. Och jag hoppas verkligen att ingen annan som läser detta skvallar att jag ska skicka blommor till henne på morsdag.
Funderar på om jag själv kommer att bli uppvaktad på söndag. Önskar mig i alla fall ögonskuggor i härliga och varma färger. Men det måste vara ifrån Mac, face, make up store,clinique eller Lancome...
Så Robert om du läser detta så blir jag nog lite gladare av en liten ögonskugga i någon av dessa märken än en jätte stor bukett med blommor he he he....

Här kan ni se lite av min samling av smink....har slängt och get bort en massa men ändå lyckas jag samla på mig en massa...mkt är bara sånt som ligger där och damma. Ska försöka gå igenom allt idag men det ni ser idag är sånt som jag kommer att behålla.


Många drömmer att ha ett stort rum med massa vackra kläder, skor och väskor det gör jag också fast jag skulle vilja också ha ett hus fullt med smink ha ha


Susannas skatt

Här har vi lite skitsmink som jag brukar kalla det för. Sånt som man kanske använder på jobbet eller sånt man inte är så himla rädd om ifall man tappar på golvet eller slösar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar