Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 23 maj 2009

The Hills


Nu har jag bara ett avsnitt kvar att titta på. Är på min fjärde säsong. Men Miafia kom med goda nyheter om att det finns en säsong till på Serien. Tyvärr inte på Mtv hemsida , undra när dom lägger ut det. Ingen ide att kolla på tv eftersom jag ligger efter med avsnittena.
Undra om Ido är på BB och pusha som en galning nu. Jag trodde ett tag att det var min tur också att föda ikväll. Men det var bara falsk alarm. Fast det gör inget. Jag har inte så bråttom, ganska mysigt och vara gravid. Det tyckte man dock inte från början...det var bara piss...illamående, problem med sömnen,bäckenet, trötthet osv...tur att allt försvann till slut.

Idag invigde jag och Robert cruisingen här i Kungälv med jordgubbar och grädde. Det var en liten tillställning med bilar. Inte som POWER MEET precis men det var mysigt. Raggarna och ungdomarna hade tur med vädret.

I morgon är det tänkt att vi ska till Härlanda tjärn och ha lite picknick om vädret tillåter. Ska höra med fröken Hertz är hemma och vill hänga med oss ut eftersom hon bor så nära härlanda tjärn ( Hon har tagit över min fd lägenhet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar