Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

torsdag 28 maj 2009

Mamma på besök

Nu har mamma åkt hem till V-mina. Det känns lite tomt nu. Det blev en kort visit men vi hann ganska mycket och hade väldigt trevligt tillsammans.
Hon hade köpt paket till mig och Robert men där slutade inte kalaset, hon hade köpt massa saker till våran bebis. Sen så fortsatt hon att skämma bort mig under hela hennes vistelse här i Göteborg. Hon vet precis hur man tar hand om en gravid dotter  Tack älskade mamma!
Vi var hos barnmorskan också och allt var i sin ordning. Magen hade växt och det var mycket positivt, för det hade den inte gjort det så skulle hon skicka mig till en extra undersökning eftersom gången innan så hade det stått till med mått och vikt. Men idag så hade jag faktiskt gått upp ett kilo.
Efter vi hade vinkat av min mamma på flygplatsen åkte jag och R till Östra sjukhusets BB och deltog i förlossning information. Det gick bra från början men sedan hade jag lite svårt att sitta stil. Börjar få svårt att sitta för länge. Det blir fram tungt och det värker lite i ryggen.
Men informationen hann precis ta slut när jag inte orkade mer.

Pratade med Mia ikväll, hon hade varit så gullig och fixat dubbelrum till mig. R och så bebisen på Elite hotell i Örebro till augusti. Längtar redan tills vi ska åka till Örebro. Saknar min älskade stad. Men det är mest kompisarna man längtar efter. Men det är tur att man har snälla vänner som kommer och hälsar på en ofta. 
Vad skulle livet vara utan er?!? Piss tråkigt och tomt!


















1 kommentar:

  1. Vilka datum blir det ni åker förbi Örebro? Har för mig att det var när jag är i Göteborg..... Dålig tajming av oss... =)

    SvaraRadera