Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 29 maj 2009

skötväska


Har faktiskt haft lite ångest över att jag inte har hittat någon skötväska innan. Både mamma och min goa svärmor har erbjudit sig att köpa en åt mig men det handlade mer om att jag ville hitta någon som jag verkligen tycker om. Så jag ville gärna köpa den själv, men jag uppskattar verkligen att de ville hjälpa till.
Men idag minna vänner, så hittade jag den jag ville ha. Min mami övertalade mig att köpa den utan att tveka så jag gjorde som mamma sa.
Väskan är i samma serie till Gustavs barnvagn som jag också egentligen skulle vilja ha menmen jag får nöja mig med min skruttiga vagn som är jätte fin idags ljuset ;) som Robert brukar säga!

Fan Sandra...nu kommer det ju att dröja jätte länge tills man får träffa dig och Alice...hur ska jag fixa det?!? Va tråkigt! Ska försöka fixa så att Alcie har sin blivande lek och bus kompis till ni kommer hem. SÅ kan vi passa på att gå på prinsessans dop också. Mitt barn får inte svika mamma sin genom att gå över tiden eller föda just den dag det är Alices dop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar