Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

måndag 25 maj 2009

Telefon samtal


Tänk att få ett sånt fint innehåll när man får en flyttkartong.

Nu har jag pratat i timmar med Virre som jag alltid brukar göra när vi väl pratar i telefon. I morgon flyttar hennes familj till en större lägenheten i samma område så hon hade en heldel och göra. Så hon passade på att städa, packa och köra till dagiset för att hämta Caesar medans vi pratade i telefon.
Lite komiskt för Virre är en vecka äldre än mig.Och om man ska följa när våran bebisar ska föda så är det också beräknat att hennes andra pojk ska födas en vecka innan min bebis.Ska bli spännande och se hur det nu blir.
Vi är väldigt nyfikna på hur det går för Ido. Pratade med henne i fredags och då var hon cool lugn, vattnet hade gått men hon hade inga värkar. Hon lovade att hon skulle höra av sig när den lille kommer ut men ännu har jag inte fått någon sms eller fått någon samtal. Har varit nära flera gånger att ringa till henne men jag ska inte stressa stackarn. Men hon får höra av sig snart för jag håller på att dööö av nyfikenhet.

1 kommentar: