Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

lördag 2 maj 2009

Willy och hans hundar

Igår kom Willy och hälsade på ett par timmar tillsammans med hans två goa hundar. Vi passade på att grilla lite. Jag och Robert har slängt den gamla grillen, och tänkt köpa ny men vi har inte hunnit, så det får bli engångs grill så länge.
Sedan var det bara fotboll på tv som gällde för grabbarna.
Tyvärr så förlorade ÖIS som vanligt.
Börjar bli dags att vända mönster tycker man hehe.....




Två sötnosar...Robert tyckte att jag tjatade lite över hur söta dom va. Tror mer att han va sotis ;)


Härligt med lite uppmärksamhet av två goa hundar (vill ha dom)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar