Om mig

Mitt foto
Göteborg, Västra götaland, Sweden
Som en av många bloggare skriver jag nu sju sanningar om mig själv. Sättet jag gör det på kan sägas bekräfta åtminstone en av dem, kanske fler

fredag 1 maj 2009

Jag har goda nyheter till dig Titti!!!

Kommer du ihåg att jag sa att jag hade raderat alla bilder från Spanien som jag hade i min kamera? Och att jag var så ledsen över det. Inte för att jag hade tagit så mkt bilder menmen….det är ju minnen.
Taaaadaaaaaa….jag hade visst laddat ner dom till datorn. Fast jag hade inge minne av att jag hade gjort det. Hittade dom idag! Ska be Robert bränna en skiva till dig och Ida sen .





Här sitter Ida och Titti i våran favorit restaurang





Ha ha det här skulle min familj i Brasilien tycka om. Att två söta Svenskor gör reklam för brasilien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar